مسعود سلطانی فر ضمن تشکر از زحمات محمود گودرزی در 3 سال گذشته اصلی ترین سیاست های خود را جهت اداره و
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۷:۴۱
منبع خبر: اخبار تولیدی
تعداد بازدید: 181
مراسم تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید ورزش و جوانان
سلطانی فر: اولین اصل و سیاست وزارتخانه تعامل گسترده با همه دستگاه های مرتبط است
مسعود سلطانی فر ضمن تشکر از زحمات محمود گودرزی در 3 سال گذشته اصلی ترین سیاست های خود را جهت اداره وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد

 به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در آیین تکریم و معارفه وزاری پیشین و قعلی این وزارتخانه ضمن تشکر از دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: از نمایندگان مجلس که با رای قاطع خود وظیفه من را سنگین تر کردند، همچنین از روسای فدراسیون ها و اصحاب رسانه و همکاران سابقم در سازمان میراث فرهنگی کمال تشکر را دارم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود:  از دکتر محمود گودرزی به عنوان وزیر مطلع در این حوزه که با دغدغه و جدیت به صورت شبانه روزی پیگیر مشکلات وزارت خانه بودند، سپاس فراوان دارم و به ایشان خسته نباشید می گویم. امیدواریم در ادامه هم وزارت ورزش و جوانان را از راهنمایی های ارزشمند خود بهره مند کنند.

سلطانی فر در ادامه به بیان خط مشی های اصلی خود در اداره وزارت ورزش و جوانان پرداخت و 13 اصل اصلی خود را چنین بیان کرد:

 اولین اصل و سیاست وزارتخانه تعامل گسترده با همه دستگاه ها و نهادهایی است که دارای پتانسیل همکاری هستند و تعامل با همه سازمان هایی که بتوانند به شکوفایی ورزش و سازماندهی امور جوانان کمک کنند.

 نظارت دائمی به امور داخلی وزارت خانه برنامه بعدی من است. من مدیری هستم که بالای سر کار خواهم بود و به صورت ریز به همه امور نظارت و پیگیری خواهم داشت تا وزارت با حداکثر بهره وری کار کند .

رعایت اصل شایسته سالاری و استفاده بهینه از نیروهای درون سازمانی و شناسایی استعدادها، اصول دیگری بود که سلطانی فر به آن ها اشاره کرد. 

 وزیر ورزش و جوانان در ادامه به  فعال کردن اقتصاد ورزش و فراهم کردن ساز و کاری برای تشویق بخش خصوصی، اشاره کرد و افزود:  نباید به اعتبارات قطره چکانی دولت بسنده کنیم. بنده در سازمان میراث فرهنگی هم به دنبال این سیاست بودم که به جای التماس دولت به اسپانسرها برای آنها اشتیاق جهت ورود به بخش خصوصی ایجاد کنیم.

 سلطانی فر بر مبارزه با فساد در ورزش به عنوان یکی دیگر از اصول برنامه هایش اتاکید کرد و گفت:  این صحبت من به این معنی نیست که فساد در ورزش از سایر حوزه ها بسیار بیشتر است بلکه چون ورزش عرصه پاکی هاست باید کاملا از ناپاکی زدوده شود.

در بخش دیگری از این سخنان، وزیر ورزش و جوانان به اعمال مدیریت مالی و توزیع صحیج منابع به خصوص در بخش های عمرانی اشاره کرد و در توضیح این اصل گفت: به دنبال این هستیم که به جای توزیع اعتبارات در تمامی پروژه ها تمرکز را بر روی پروژه های نزدیک به اتمام بگذاریم تا ضریب بهره وری بالا برود. در حال حاضر 68 استادیوم 5000 نفری و 15000 نفری داریم که ساخت آن از سال گذشته شروع شده و تقریبا" 20 پروژه به اتمام رسیده است و سایر پروژه ها حدود 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 ورزش بانوان در برنامه ریزی های دولت یازدهم مورد توجه ویژه بوده است. سلطانی فر گفت یکی از اصولش پردازش جدی به ورزش بانوان است که پتانسیل بسیار بالایی دارد.

 وزیر ورزش و جوانان، استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان که به گفته او کوهی از تجربه و اطلاعات هستند و نیز اصلاح و بهینه سازی ساختار وزارت خانه را اصول دیگر برنامه اش خواند.

 او همچنین گفت: از دیگر اصول بنده برنامه ریزی دقیق و اختصاص امکانات برای تیم های ملی به ویژه جهت رویدادهای مهم پیش رو از جمله جام جهانی 2018 فوتبال و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و نیز  تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی توصیه شده توسط مقام معظم رهبری جهت کاهش هزینه ها است.

مسعود سلطانی فر در ادامه حاکم کردن آموزش های اخلاقی فرهنگی بر اساس آموزه های اسلام با کمک همه دستگاه ها به خصوص رسانه ملی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت این دو موضوع در برنامه هایش جایگاه ویژه ای خواهند داشت.

چابک کردن ستاد وزارتخانه از طریق واگذاری قسمتی از آن به بخش خصوصی و پرداختن وزارت خانه  به امور اجرایی، آخرین اصلی بود که وزیر جدید ورزش و جوانان بر آن تاکید کرد.

سلطانی فر در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد با همکاری و همبستگی عمومی، حضور تاریخی کاروان کشور را در المپیک 2020 توکیو شاهد باشیم و به ویژه در رشته های مادر افتخار آفرین و شگفتی ساز شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7